tisdag 12 maj 2009

Tisdag

Nytt omklädningsrum till hunden på fabriken.
Mindre skåp och hiskeligt orangea var det.
Omgivningen var äldre och slitnare. Men det
verkar lungt med folk och det blir närmare
till arbetsplatsen. Och riktig sådär fabrikskänsla
är bra för inspirationen också. Så trots det smått
klaustofoiska så vill jag ge betyg: 4 af 5

Sticka i benet från pallram gjorde inte så ont
först men tillslut fick jag gå in på toa och undersöka.
en bit satt fast en centimeter in i benet och jag
fick gå och hämta pncett och gå in och operera.
Det satt vansinnigt hårt fast. Jag vet inte om jag fick
ut allt. Det känns inte som det. Betyg 1 av 5

"Utvecklingssamtal" med fröknarna om Iris var
intressant. Vi fick reda på lite vad dom tycker om
henne och själv tyckte jag att det var kul att höra
den delen av henne som man liksom aldrig får se.
Hon är en populär flicka bland alla och barnn undrar
vart hon är om hon är borta. Just det var ju skönt
att höra. Hon är inte så intresserad av pyssel och
bokstäver men leker gärna med dockor och en kompis
som ofta hänger med Iris är My. Betyg 4 av 5

Alex Shulman och bror är i Köping och tar körkort
och journalister springer benen av sig för att fråga
dom om dom känner till Fillip och Fredrik.
Betyg 2 af 5

Övriga små äventyr är alla odelat positiva och de
är att jag fick ett ärveuteplatsbord av brolla, jag sa
hej till Sirpa med boken och nu ska jag glo på dumburks
melodifestivalspektakel tills jag somnar. Betyg 5 av 5

Inga kommentarer: