onsdag 6 maj 2009

Arbetskopia Kapitel 2 - Containerhund



Här är en arbetskopia på kapitel 2 i Containerhunden.
Jag körde ihop alla småfilmer och det blev rätt bra
tycker jag. Har fått en idé om att kanske bjuda in
snubbar att filma, fotografera eller what ever varsit
kapitel kanske? Jag ska i vartfall göra en del med
teckningar och "tecknad film".

På den här delen ska jag läsa om texten. Den ska
vara mer viskande genom hela filmen. Och sen vet
jag inte om Ronny ska bygga på musiken mer. Men
jag tycker det är skitbra som det är nu.

2 kommentarer:

systerdotter sa...

Riktigt ball film enligt min mening med en bra komposition av både ljud och bild. Känslan som infinner sig hos mig är fångenskap - att vara fast och inte kunna styra över sin egen situation.

Anonym sa...

Tackar systersdottir! Det är blott en råbarkad arbetscopy men visst finns det hopp för att det kan bli en film av det.
Va gullig voffsing du har på gång!
voff!

- Håkan