tisdag 4 november 2008

Tryckeri next & K.R.I.S


Igår så blev PDF-mailandet mellan mig och Förlagssnubben
Engelin färdigt. Nu är jag nöjd med allt i manuset och omslag
och vad som händer härnest är välan att det skickas till tryckeri
- iiiiihh!!!
Andra figuren Watson hade ett erbjudande som jag tror passar mig
väldans förträffligt. Jag vet inte riktigt allt men idén som jag blev
presenterad för och inbjuden till fick mig att ännu en gång glädjeskrika

- iiiiihh!!

~

Onsdag har Metall kallat alla spånombud för ett extramöte. Inte
svårt att gissa att det handlar om varslet och själv fasar jag för att det
ska skäras ännu mer i personalen.
Krisen är påtagligt närvarande i livet och det trivs jag inte med heller.
Den har påverkat mig att jag tex tänkte såhäringa när jag cyklade hem
i morse när jag rullandes på den nya renoverande cykelbanan:

- Oj Oj vad dyr asfalt det ligger här. dom pengarna borde man
ha spart för så dålig var väl inte asfalten innan!

~
Idag ska jag laga köttbullar.

kanskeskulle dryga färsen med bark?

Inga kommentarer: