måndag 17 november 2008

Annas gadd

Jag fick vara uthängd till min förtjusning i Bärsingen
idag i egenskap av tecknare utaf Hagskylt. Det är lite
fåfängt kanske men det är också ballt att få lite cred
för sina riterier.

Snart kommer jag börja apa mig stort för diktboken.
Den är i faggorna och syns nu som ”kommande” på
fFörlagets hemsida www.kingink.se .

Bilden är n gadd som Teater-Anna vill ha. I vartfall ett
första utkast. Det brukar sällan bli rätt från start.

Nu är det promenix som gäller till fabriken. Det är
ishäxor som dansa runt i natten kan meddelas för er
som sover och när dom bestämmer så vågar och vill
jag inte färdas uppå velocipeden.

Iris matvägrar på dagis men äter desto mera hemmavid.
Dagis ligger inte så bra till hos henne nu. Varför vet vi int
men eventuellt så är det någon bestraffning till fröken
Jessica som hade mage till att få blindtarm och därmed
störde hur det ska vara genom att inte vara på plats om
dagarna. Och i veckan kommer fotografen också!

Suck & man anar trubbel

Inga kommentarer: