måndag 10 november 2008

Håller mig glad

Måndag har kickat in med dystert regn och blåst
utanför på rudbeckiusparkeringen. Det skulle va lätt
att bli lit dyster så det ska motverks innan det surna
ner själen.

1. Med nattarbete så är Måndagen redan gjord när
man vaknar. det låter lit konstigt men det är faktiskt
så.
2. Brollan kommer föbi och ger mig pengar. Han är en trevlig
figur som inte kommer skicka sms till mig igen på morgonen
3. Snart ska jag hämta min Iris
4. Jag har sovit mycket för att vara jag
5. Ritgrejen men Q är jäkligt kul
6. Denna vecka, på Lördag, kommer skylten/loggan till
Hagateatern invigas. Vi ska gå dit egenskap av "hedersgäst
med följe". ..och det blir spännande att se hur det hela kommer
se i skyltformat.

Annars:
Klotten-gullet & Iris är lite småkrassliga. Någon jag har smittat
ner rackarna och vi snörvlar alla och febrar jag stora damen.
Får se om de fixa veckan.

Inga kommentarer: