onsdag 9 juli 2008

Vi är under en sol i Kungsör


På första insektsvägen blev det en fläckfri sommardag idag.
Vissa partier från dagen innan som följande:

Bilen som samlar ihop allt skräp lämnade mig och grannen
med tömda tunnor och därmed tog grannen fram sin vattenslang
och spolade ur den bruna och avlägsnade sig sedan ut ur denna
story. Kvar står jag och känner att jag måste göra lika med min
tomma bruna tunna och gör så.
Grejen var att jag för första gången drabbades av den sjukan som
frodas i villakvarter. Hålla koll och göra som grannen

Vi är lite som praktikanter. Idag försökte vi starta grill med
en ny tuff utrustning. Det gick strålande och miljön tjänade oxå
på detta modärna grepp på grilltändning.

Det var väldans skönt att bada rosa pool med dotter och
kallt oxå men hon lubba runt på tomten så vilt och fritt och
det var en dag som gjorde att vi längtar väck till vårt egna
inplankade tuva som ligger i augusti

Inga kommentarer: