lördag 5 juli 2008

Hur ska det gå för Böksholm?


Dagens goda vilja:
Ett yngelpunk ville att jag skulle fixa in honom på
Ögir för själv var en månad yngre än åldergänsen.
Hans hopp stod till min Granbergskoppling.

Va synd för honom tänkte jag och tänkte glömma allt
men sen kom jag och tänka på det positivajagandet. Vilken
famntastiskt positiv inpakt jag skulle kunna göra i hans liv
om jag på
något sätt kunde hjälpa honom!!

Jag vände mig inte till Granberg eftersom jag inte gärna kan
be honom att ignorera gällande bestämmelser i publokaler.
Däremot författade jag ett mail som jag skickade till Dia Psalmas
trummis. Kanske kan det ge frukt eftersom jag har en innestående
tjänst hos dem för att jag int fått något pröjs för Psamlingensbilden.

Antagligen händer inget men ändå får jag tillgodoräkna
mig en karmapoäng.
~

Familjen skull gå till gammelgården men dom öppna 12 och
så var inte klockan när vi kom dit. Så vi fick promenixa hem
igen. Istället fikade vi i k-sör på eftermiddagen med päron
och fick spexiella vattningritualer klarlagda inför veckan som
kommer då vi ska vakta min mammas blommor. .. och hus.

~

Fick Thåströmska Sällskapet i brevlådan efter ungefär ett
år utevaro av nämnda cd. Den var bra men mest som en lågmäld
kompis i bakgrunden när jag kommer sitta & data-greja framöver.
~

Hilda Häxa bilden har jag vridit & vänt på ett par dagar. Jag
ville så gärna ha henne sittandes i en trappa. Men idén funkade
aldrig på skisspapprerna. Slutligen blev det en gunga istället.

1 kommentar:

Anonym sa...

Såg detta nu =).. Tack för hjälpen i efterhand =) /Böksholm (Din skiva kommer inom kort ;) )