fredag 25 juli 2008

Sista kvällen i fattigdom

Garaget var väck snabbare än ett öga & i
arvode fick jag & min bror mammas lasange
& vidare femhundra spänners som vi sen
antagligen spelade bort på morgondagens v75.

Det är ju mindre viktigt.

Men det är intressant hur väl det funkar: det där
med en pappa och två söner och ett jobb att göra.
En sällan infunnen ytskrapande känsla fick i vartfall
jag av dagens riv & kneg.

Kanske är det bara känslan av att hjälpa
någon som ligger gott i själen?

Spelar ingen roll. Det var tungt men skoj.

Det gick bra med Ann-Cha, ryggontet och Iris också
på hemma-arenan också! Dotterskusin T med
Mor var i hundkojjan och hälsa på Iris var snell
och fin mot den mindre vildingen.

Container 90 utvecklades fint men plötsligt ser
Jag ju att den ena i duon ser ut som en dvärg! Jag
Har förlorat min objektivitet i rit-tekniska grejer!

Så jag ska rita om den lite. Ann-Cha sa att det ser
normalt ut men jag vet inte

Cykeltur och den blev det plötsligt kväll.

Nu ska jag ta en punkig 3.5 öl på balkongen
med min gull-fru! Immron blir det champange
antar jag ( V75:et )

Inga kommentarer: