måndag 26 maj 2008

Trött bra måndag

Trött Måndag. Sov dåligt som alltid mot denna
dag men på småtimmarna låg jag och titta på lilla
dottern som snarka mellanmot mej och Ann-Cha.

Sånt gör gott för själen.

Sen jobba jag fabrik tills jag fick hämta Iris på
dagis. Det är också gott för själen. Att cykla med
en drake på armen!

När kvällsgörat inte är så mycket och det finns
tid att sitta och prata med varandra, kärestan och jag.
När Iris leker dagis med dockan och familj är familj.

Då är fan-i-mej Måndag oslagbart bra för själen

~

Jag har sagt upp denna lya på knastrig mobil.
hittat ett 2.5 kilometers karta över en skog jag
springer i alltför sällan. Tänkt att nu börjas det när
kärestan plockade ner tomkartonger från vinden och
lovat mig att det ska väck mycket mycket mycket.

~

Inga kommentarer: