fredag 9 maj 2008

i Skuggan av I.K.E.A

Tänk att vi har hittat vad vi söker! Vi visste inte
vad det var, men nu har vi fattat: En cool kolloni

Har bokat banketant igen och jag är utan
bromsar vad det gäller att lägga vantarna på
stugan.

Det får en att fundera över vem man
uppenbarligen är egentligen.

Grejen är inte villa-vigsel-vovve-volvo tanken
i den vanligt negativa tonen. Jag tycker fan att
det är ett shysst liv.

Jag och kärestan är gifta, har dotter, åker Saab och
vi har haft Katt. Det är nästan alla rätt för att
klassas som en äkta Svensson. Jag knegar fabrik
och gumman är mattant. Jag gillar schlagerfestivalen
och jag gillar Pite-palt. Jag hejjar på vänstern
och drömmer alltså om en kollonilott ett stenkast
bort från IKEA!

..och blogg fresten.

Det skriver alla.

Inga kommentarer: