söndag 22 mars 2009

Snöndag


Anna Skulle ha en gaddbild. En gammal skulle
inte funka och hon stämde träff med mej på
Bivur. Jag tycker inte om att träffs eftersom jag e
en ganska tystlåten själ. Fiffigt nog tog jag med Iris
som samtalsämne eftersom hon hade solbrickor
på sig och är så fantastiskt isbrytande. & runt bordet
satt kamelen och Per & Lotta så det var ju fullt med prat.
Hon, Anna, hade inte en susning vad som skulle gaddas men
till slut fick vi ihop en idé och det är den ovanstående.
Den blev tuff. Hoppas nästan den ratas.

Sen for jag och iis och kollade in skateboardåkning
i en gammal fabrikslokal. Det var den jag var ute efter
för att ta lite fotografier till Containerhunden. Och det
lyckades jag med också. Bra.
Iris somna i bil på väg hem. Där vänta frugan med
ömande axel och trött rygg stackarn. Men ett stort
jävlaranamna hade kastat ut alla giftiga grejer ur
skafferiet. Snart är vi självhushåll. Ha-ha. Men jag
gillar när ann-Cha får sådana grejer för sig. Hennes
projekt är nästan alltid för något ädelt syfte. Mina
är blott jakt på egotrippar.

Inga kommentarer: