måndag 30 mars 2009

35 sparkar

en bild med en positiv känsla för en gångs skull.
En doghead. Den är till Queen ink är det tänkt.
Egentligen vore det fint om man kunde ha/va en
bildmakare som jobbade för de godas sida! Jag rit
ju mest döskallar. men det är ju efterfrågan som
är styr pennan i vartfall queen-sammanhang

Positivt är sdet inte på fabriken. Dom sparkade
35 till idag och gick 14 år tillbaks i tiden. Vilket betyder
att jag bara var en skugga från kicken! Det var lit
nervöst innan jag visste att jag klarat mig. Efterspel
väntas imorrn med undantag, orättvisor och sedvanlig
ryggknivandes som brukligt är i trängda situationer.

hoppas vi slipper en avundsjukan.

Iris och jag har rullat köttbullar och nu leka ho med
morsan och allt är lungt. Har fresten sökt ett jobb på
halvhjärtat försök på reklambyrå RINK härna i
staden. Dom tacka artigt nej. jag tycker jag borde vara
en tillgång egentligen på ett sådant ställe. Jag kan ju rita
grejer och jag kan chaffuöra maskinerier. Den perfekta
tryck-nissen således! Nåja.

Voff for now!

Inga kommentarer: