tisdag 24 mars 2009

Notis för Tisdag

iris leker jättefint nu och det känns tråkigt att behöva avbryta
för att gå till dagis. Det är tråkigt förståss av alla andra
anledningar också. Som att jobba eftermiddag tex. Undrar om
dom har diskuterat klart facket och företaget? dom ska säga upp
40 personer till och dom har hållit på och bråkat om det i flera
veckor nu. Det är förvisso bra att det inte går för lättvinligt
att säga upp folk hur-som-helst. Men jag misstänker att dom
typ träffas en gång i veckan och bråkar lite. Kan dom inte bara
köra tills det är klart? Det är många som frågar mig om jag vet
något så jag märker ju va mycket folk väntar och undrar.
Säkert en massa prestige som infekterat förhandlingarna.

För tecknarhunden går det fint. En riktigt stor grej kan
vara på gång om det hela landar som jag vill. Det är så fint att
ha Watson och Co som agenter i huvudstada!

Inga kommentarer: