måndag 16 mars 2009

Lite grejer och en som dog

Den senaste PIG-bilden. Det ska vara felstavat
alltså. eller det är inte felstavat. grisjesus på kors.

Annars har idag rockarna Acevia hört sig för om
skivomslag på spexiellt tema. Det kan bli kul att hitta
på något där.

Och en superduperkraft i Staffan Danielsson kommer
hjälpa mig med Containerhundprojektet. Därmed är de
tekniska svårigheterna lika med noll vad jag vet just nu.

Fått en idé idag till en del av filmen.

Ann-Cha fick hämta Iris för jag fick vara kvar lite
längre och skyddsgranska flyttade maskiner. Lite
udda att jobba övertid i dessa kristider. Men jag morrade
int så högt ändå. Det är en liten blek skugga över hela
Köping idag eftersom en ung kille dog mystiskt av sport.
Skuggan hade också kopplingar till avdelningen så det
var lite dystert sådär.

Men till sist fick jag träffa Iris och kärestan i lervälling
och smutssnö på Rudbeckius. Vädret var kallt men var
gör det när näsan är full av snor och hinken full med
regnvatten. Livet är gott och vått.

Nu ska jag gå och sova

Inga kommentarer: