tisdag 31 mars 2009

En superhjältesaga


Om jag hade en superkraft var det osynlighet som jag
önskade men idag var jag på hälsokontroll och fick ett
resultat som vittnade om annat.
Varje år så går vi för att kolla att inte den toxida härdplasten
har påverkat lilla arbetaren. Och idag var det dax för jag.
Superkraften som jag fann var nämligen en lunga som i
inandningen använde inte mindre än 110 % av sin kapacitet!
Lite sämre i utandningen. lite konstiga resultat medhöll
Doktor Tant men det finns ju konstigare än så i världen.
Så min matematik säger att jag är uppblåst och om
syre försvinner i din närhet så kanske jag har
gått förbi?
Annars har jag ritat denna arbetare med hammare och skära
till The Containerhundproject. Jag tror jag ska färglägga dem
alla by the way. För varför int?
& my honoar är on the konto oxå ! :)

Inga kommentarer: