torsdag 30 juli 2009

Syndens plats

kärestan fick en hippie i själen och tog med en blomma
till närmsta måleriaffär & bad dem blanda dess färg i burk.
Sen hem igen och målade gräll på vår bänk och lite annat.
Konstnären i mig menar ja ja ja JAA! men punkarn suckar.
Ett är säkert dock och det är att infall ska följas. Annars skulle
världen stå still.

Hon är fin min fru. Full av klokheter också och bland det bästa
hon sagt är följande ( om nästan fick mig att brodera en väggduk )

"Synden sätter sig runt näsan"

Ha-ha.

Annars har vi åkt Saab till Arboga. Jag har vågat bensinera på en
annan bensinmack än vanliga. Det var inte så krångligt. Verkade
nästan som det var gjort för att vara lätt. Köpt ett 35 spänns-metspö
& kanske ska jag ta med Iris ut och fiska.

Hälsa brolla och Ida & fika & fik en ringklocka som jag hemmavid
satte på dörren med Iris foto på så alla kidsen i granngårdar kan
plinga fram henne på direkten om dom vill. Var en kul idé tycker jag.

Out

Inga kommentarer: