tisdag 21 juli 2009

En katt åt Anna

Nu är Anna-gadden klar och till belåtenhet för Anna
också. Mjaou! den ska sitt på en vad har jag för mig.


Blev inte så lång semester från bloggen ändå.


Iris var iväg med mina päron till en sagostig i Malmköping
och då hann jag och kärestan med att göra allt möjligt och ändå
ha lite tid över. Jag har gjort följande idag: läst en novell med
Edgar Allan Poe och lagt boken ifrån mig och somnat en stund.
Det var härligt. Att sova middag är bland det bästa livet har
att erbjuda tycker jag.


Vi var och åt på Ögir också. Gott.


Iris kom hem med mycket at berätta och allra mest om
hästen som hon ridit på. Det var första gången! Koolt. och
imorrn väntar mer äventyr när vi drar på mini-semester till
Gävle!

2 kommentarer:

Bella sa...

Egendomligt det där. När jag var yngre Hatade jag att sova middag och mamma fick ofta tjata på mig. Nu när man är vuxen då Älskar jag att sova (spec middag) men hinner inte med det så ofta som man skulle vilja. Kanske är sant som de säger: "Sova kan man göra i graven".

Anonym sa...

Kör försiktigt till Gävle:-)
Syns på Stockholmstrippen sen/Brollan