fredag 3 juli 2009

En fredag

det var 20 år sedan jag slutade grundskolan. På krillan
häromdagen gapade en Micke till mig:
- Har du fått inbjudan?
..för han stod 30 meter ifrån mig men jag förstod vad han
menade och gapa tillbaks att inte fått än. Nämligen ska det
bli ett spektakel av det nämnda jubileumet. Vet inte & tro att
jag inte går men själva saken att denna inbjudan inte kommit i
lådan ännu retar mig något.

Idag är det sista dagen för många på fabriken. det känns
tråkigt att polare sticker iväg.

Det är åska i luften. stod på balkongen och hängde tvätt
när hela atmorfären frisknade till av regnet som föll. det
var en mycket märklig upplevelse.

2 kommentarer:

Anki sa...

Hej!
Vilken skola gick du i?
Inbjudningar har inte skickats ut till nån än pga att alla klasser ej har representanter.
Än så länge så är det en grupp på Facebook som håller i kalaset!!
Mvh Anki

Anonym sa...

märkligt det också. jag tror att "D" var klssens bokstav. jag gick i Kungsörs centralskola