lördag 11 juli 2009

Monitorfestival

Idag ska jag fara stockholm med gamle kompis
Rami och beglutta Container 90. Det ska bli ballt för
jag tar med mitt kartongiska hundhuvud för om möjligt
fånga lite bilder på denne Hund på pogodansande golvet.

Vi trodde de skulle spela 20 men idag fick jag sms:at att
di kliver på vid 24.00 så det blir en sen kväll för oss
äventyrare. men vad gör det när, som sagt, man har
simester.

Natten innan skulle man vä sovit antar jag men jag fick
sovbrist och låg och tänkte ut en hel story för Containerhund
om det blir en fortsättning på den som är i görningen.

~

Sedan väntar en liten sjuk dottir på mig imorrn och framöver,
på sidan hennes hittade vi första, vad vi tror är, vattkoppan
imorse. Lite tråkigt att bli sjuk men behändigt att det sker när
vi är lediga päron båda två.

2 kommentarer:

Lyrans Noblesser sa...

Här har vi också hittat några koppor.

Anonym sa...

tråkigt, men kanske lik bra att få sjukan gjord. Hoppas hon inte blir för koppig, lilla hon

- håkan