måndag 6 juli 2009

Biografist?

I morrn sa jag träffas med en Herr W för att snacka
jobb på biografen i Köping. Jag har väl inte någon högre
förhoppning att få jobbet eftersom jag för deras del kommer
vara obrukbar varannan vecka om jag jobbar skift. Men vem
vet. Att jag sökt är ju också med tanke på hur fabriksskrället
skakar hela tiden, och då kan det var shysst att ha något
att landa på om kängan kickar till baktill.

Var ut och strosade med Iris på kvällen. Två ventilationgrejer
stack upp ur gräsmattan och dom balanserade jag på och tappade
kontroll och for på arslet på trottoaren. Iris glodde storögt på
sin konstiga pappa. ha-ha

2 kommentarer:

Bella sa...

Haha. Bara härligt med människor som vågar ge sig hän åt sina inre "jag ska bara" tankar. Bara du inte gjorde dig illa så.

Anonym sa...

rumpan e öm. ha-ha.. äsch, jag klarade mig oskadd. bara lite tilltufsad tuffhet liksom

- Håkan