tisdag 14 juli 2009

Prickigt


Den här bilden tog Rami av sin hund Leya när vi filmade
i skruttefabrikslokalen. Den är så fin. Jag tror den kommer
få vara konvolutbild till kortfilmen. Jag fick bilderna idag
när jag och Iris for över till Kungsör och fika mina päron.
Hon, dotter, ser ut som en prick-korv-macka nu med alla
vattkoppor men hon är väldans tapper och klagar inte över
kli speciellt mycket. Lite första natten bara men inte natten
som gick. Vi får se hur det blir. Några dgaar till ska hon väl
"sjunka" antar jag. Hoppas det inte blir så farligt. Det är så
jobbigt att stå brevid och se på liksom ( hoppsan, nu blev det
visst synt om mig istället).

Annars är det rätt lugnt på Rudbeckius. Semester
och gräsklipp och lek med arve-pussel från brollans
döttrar. Har motionerat 2 dagar i sträck nu! Hoppsan nu fick
jag visst beröm av mig själv också
Lagt upp lite fler containerhund-bilder på filmens myspace!
Klicka nedan och hitta därpå strax rätt!

http://www.myspace.com/containerhund

Voff & out

Inga kommentarer: