söndag 22 juni 2008

Ritsöndag


Ann-Cha har dragit det det lilla Iris-lasset idag och jag har
Då fått en massa rit-tid. Det var snällt av min käresta men
Egentligen vore det kanske mer rätt att hon fick ”ledigt”
eftersom hon är med Iris hela dagarna när jag är på fabrik.

Käresta och dotter var o köpt blomma till Sunny och sen
på eftermiddagen var dom hos Sunny & fika väck Söndagens
eftermiddag. Ritblocket blev fullt av Chilensk Gambiansk
rotad familj ochlite datafiltererade bilders.

Imorrn ska det vara Metallinformation för ombuden och jag
har tänkt ut att Börje G ska säga till mig efter mötet att dom ska
sponsra mig. Så inatt ska jag inte sova utan bara ha ont i huvudet.

Jag reagerar så när något e på gång.

Faktiskt har mitt huvudvärkande blivit lite bätter. Jag tror
att det är min dotter som har den inverkan på mig. Jag älskar
och söker fortfarande kreativa egokickar men jag har inte
tid eller ork att grubbla så extremt mycket att det hinner
bli migrän. Det är positivt.

En Skön Söndag med Betyg 4 af 5

Inga kommentarer: