lördag 21 juni 2008

Midsommartankar

Treflig midsommar!

Vi var till gammelgården och firade på traditionsenligt sätt.
till tonerna av gånglåt från blablastriksland så restes stång
av gille-folk i konstiga kläder. regn föll från skyar och i
fiskdammen fick iris napp på en godispåse. Vi dansade lite
vid sida om stången för lekledaren hade lite påtagliga
psykopattecken i snacket om hur ringarnas kondition.

Iris gillade mest prästens lilla kråka.

Sen Saaaaabade vi oss till himmeta och dottersmorfar.
Det var en trevlig samvaromix av hårdrockyngel, armenier,
tandsköterskor, adoptivbarn, halvromskbarn, lull-morfar,
jordgubbstårtor, passerande pratiga farbröder, syster, bror
och lilla jag också.

Det börjar bli en del teckningar i barnboken nu. Jag är
nyfiken hur den kommer se ut i färdighet.

Iris har slängt blöjan när hon e hemma. Det funkar skitbra
faktiskt och man är sådär löjligt stolt över henne. Hon
avbryter lek för att gå på potta. coooolt.

King Ink förlag är en ständig källa till glädje. Jag är jäkligt glad
att jag fick fast en krok på dom. Hela tiden gör dom grejer och
senaste grejen är ett sammarbete med http://www.cdon.com/
där man kan köpa min Manifesto Doghead.

Inga kommentarer: