måndag 16 juni 2008

35



Här är en till familj från det pågående ritjobbet.

När jag släpper nästa diktbok så tänkte jag utmana
mig själv och annordna en poesikväll, eller nåt, i
Hagateatern. Men jag förstår ju att jag allena sällan kan
locka horder av folk för att ta del av min poesi. Därför har
jag försiktigt frågat en lite mer framstående Köpingförfattare
om han kan vara med och denne Magnus Gustafson
mailade mig att han var med på refrängen. Kanske att ha
skulle göra något med Tomas Winter. Det vore ballt om
det blir så.
Annars har det varit min födsledag idag & nu är jag 35.
- Du fyller nästan jämnt på något sätt, sa kärestan
och det är det kanske. Men jag har inte firat det alls.
Lite telefonerier från nära och kära bara samt en känsla
av att dagen är min i magen. Och Iris sa grattis också!

Det börjar faktiskt kännas lite semester nu!

1 kommentar:

Miss Lyckad sa...

Stort Grattis på dig din ungdom!

Var din fördelsedag fylld av glada skratt och stora färgglada tårtor? Hoppas det, Mmmmmm.
Jösses vad ritar på. Du kommer bli en stor illustratör på allas läppar snart. No kiss wise;).

Nej, jag kommer aldrig berätta (vem jag är), skulle jag tro. It would burst the bubble.

/ Miss Lyckad -En bok till dom som bryr sig! -