söndag 29 juni 2008

Gammal man med skägg och konstig gång


En idé fick jag och när jag hade ritat och fixat tills
jag var nöjd så såg det ut som ovan.

Lördagen var vi hem till bror och träffade dom och sen
min upplandsväsbysyster oxå som hade varit på fotbollens dag
i Västerås som inte heter så längre men kanske Aros kuppen?

Söndagen blev det inte mycket gjort.

Polisen frågade mig om jag sett en förymd åldring med
skägg och det hade jag trodde jag.

Det var lite spännande men inte mycket.

Annars har jag äntligen beställt Thåströms Sällskapet.

~

Iris är riktigt duktig utan blöjan. Det är blott när
vi skrattar och skojar som hon pissar på sig. Men
det kan ju även vuxna göra. Hon får klistermärken
med Pandor eller Fjärilar när hon lyckats med pottan
och det "tricket" funkar bra-bra!

Inga kommentarer: