söndag 28 september 2008

Snuvlig Söndag


Det var okej att plaska loss i badhuset.

Sen var Iris med morsan till Solgatans
med Moster och kusin. Jag städa lite och satt
& kastade förbannelser över datorn. Vårat
uråldriga FTP-program vill int längre & jag
behöver uppdatera http://doghead.info.se/ .
Men det blev det inget av med när man väl fick
en massa datortid till övers. Bara arg huvudvärk

Den var borta på Söndagen och vi lämnade
Iris till Farmor & Farfar och drog vidare för att
köpa skor till mig i Arboga. Det gick bra för Iris att
vara hos mina päron. Dom, päronen, snackade lite
med Iris att hon kanske kunde komma och sova över
nångång. Vi har inte tänkt så mycket på sånt men det
är kanske så att tiden börjar närma sig för sådana
grejer också. Va spännande. Vi får se framöver.

Har blivit snuvig och det och kanske sömnbrist
har sjukanmält mig inatt.

Inga kommentarer: