lördag 20 september 2008

Ont i rygg igen


Det tisslas och tasslas på fabrik om allt möjligt.
allt från Fabriksförsäljning till uppsägningar. Skönt
att vara nattare så man slipper stämningen.

Ann-Cha har börjat gå halvtid med ryggen och
det har gått hyfsat men sen blev det Lördag och
allt det onda var tillbaks igen. Så nu vet vi int hur det
blir på Måndagen.

Under tiden som min stackars käresta är i
förvivlat soffläge och jag i allmänt trött soffläge
leker Iris superhjälte. Såhär fin blev hon med
ett gäng batman-plåster och en cape.

Kusinen Alex var & hälsa på och hans familj ska
kanske bli grannar härna på Rudbeckius. Det kan
bli skoj om kusinerna utvecklar större kompisskap
in the future. Men inget e klart än.

Container 90 rit-jobbet är klart och strax ska jag
sätta igång med next. Jag har mitt eget hemliga
stuff och så ska jag rita bilder till systra mi och hennes
rök-avvänjningskurser eller va det nu var! koolt.

Ps
så är det jag som har klipp Iris-luggen denna gång.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag som sade åt mamma att säga att den inte funkade i lägenheten.. Infon gick inte fram, ledsen! Nej det blir alldeles för tajt, så det blir nog tippen..

Allt bra med er annars?