torsdag 19 februari 2009

Senaste Flugan

En bild som jag själv blev väldans nöjd med. Det började
med att jag tänkte ha en ryggrad i en elefantansikte. Sedan

att det skulle vara en fisk. Men idéerna funkade inte
riktigt. Sen bara tänkte jag fluga och saken var biff!
Händerna är lite humor också.

Dagisfröknar beklagar sig lite på Iris för att hon och
vapendragarn My inte är helt stillsamma om dagarna.
Ha-ha säger jag bara och misstänker att även
frökners börjar vilja ha sitt sportlov nu.

Det är förvisso sant att Iris kan vara lite trotsig. Men
det är ju en övergående period och inte så mycket att
göra åt egentligen. Så jag svarade: Det var bra det! när
dagisfröken repriserade sitt beklagande över vilda Iris.

Lååång vecka på fabrik. idag trillade alla maskiner
sönder runt omkring mig. Allt jag rörde vid blev Krash
och Pang och Haveri. Som Kung Midas men tvärsom.

Nu ser vi fram emot sportis. Börjar med barnfritt imorrn
och det blir kul för alla hoppas vi. Sen nästa vecka ska det
i vart fall dras iväg och badas i Arboga nån dag. Jag har
gamla shorts och Iris en ny baddräkt med Hello Kitty.
Ann-Cha får inte följa med för hon måst jobba stackarn.

ha-ha

Inga kommentarer: