torsdag 1 oktober 2009

Västerås

Nu är sista natten gjord! Vadå säger man och frågar om
inte helgen kom tidigt för herrn och kanske det men jag
hittade arbetstidsförkortningstimmar som jag nödvändigt
måst gör mig av med. Det är ju lite fiffigt att göra det om
natten också då men liksom får mer slant för ledighetet.

Rustar för vintern och igår var vi till V-ås och hälsa på Åse
och Tove och åt mat innan vi sedan fpr och handlade en
overall från annons.

arbetslösheten går framåt. Alla papper är nu skickade till
en annan firma och ett helt annat som kanske kan bli är
att jag får gå och lära mig tryckeriurustning på Swedisch
Merch på min arbetstid. Frågan är ställd hos kontakten på
personalavdelningen och då överlämnad hos de som verkligen
bestämmer. Verkar inte helt omöjligt.

Inga kommentarer: