tisdag 20 oktober 2009

Sjuksköterska

Fru utspökad lagom till Halloween men det är egentligen
test med kläder till filmningen som kommer till helgen.
Det blir riktigt kul eftersom nästan alla innbalndade i projektet
kommer medverka i filmsnutten. Och visst är det cool
rekvisita!

SUCK att söka jobb är tråkigt. jag känner mig utanför och
svag och som om jag tigger om att få vara med men alla vänder
bara ryggen åt mig och täpper till alla möjligheter.
Det är inte så, men det känns som det. Det är ju en kris i sverige
och det märks. Jag tänker tvärsom! Om jag skulle vara
arbetsgivare så skulle det väldigt mycket till innan jag lägger
det försiktiga kristänkandet åt sidan och anställer någon. Många
gillar mina illustrationer och det är där det stannar att man möjligen
i framtiden kan komma att efterfråga mina tecknarförmågor.

Imorrn ska jag dock på ett Västeråsspektakel som är rekyteringsmässa.
agera kött således på köttmarknad. men jag tror inte det kommer
vara riktiga jobb på lut ändå, min dysterkvist!

Vi får se.

Inga kommentarer: