onsdag 7 oktober 2009

Jakten börjar

långa dagar att jobba dagtid också. är nästan som om inga
tider är bra arbetstider. ha-ha. men ganska shysst att stå o
montera ty jag är satt på en monteringsbana nu. tankarna kan
vandra fritt och det är ganska skönt för man har mycket att
fifulera över.
jag följde tatuerarspåret idag på två håll: dels telefon till
Magic Lines i V-ås. dom hade inte så dom kunde göra något nu
tyvärr. och sen gick jag o gjorde mig dum på Köpings tatooställe
också, det nya alltså. Dom var intresserade av min konst förvisso
men både han och jag fattade att det inte skulle funka eftersom de
har en s pass lång lärlingstid och att man efter upplärlningen
typ får bli sin egen under deras tak (om jag fattade det rätt)
..men lite kontakt knuten och det e ju inte fy skam det heller.

Sen var två bilder i bärsingen också med anledningen
av att cladam har gått ut med filminfo. Skoj. All info var ju
inte riktigt korrekt uppfattade av reporten har jag förstått.
kanske en allternativ intervju dyker upp i magazine24?

Voff

Inga kommentarer: