tisdag 1 september 2009

Romeo och Julia

En ung tjej saknas i Köping. En rysare som är
falsk när det dagar senare säger att hennes pojkvän
är lika borta och vuxna i kärleksdramat inte är
lika förtjusta i parets kärlekskap. Som pappa förstår
man föräldraoro.
Men mest känner jag bara you-go-girl! och hoppas
att det bara är lite Romeo/Julia grej

*

Sover lite bättre denna vecka. Hurra!

Fick kallelse från tanddoktorn också. Hurra!

*

När jag inte försöker sova så skriver jag tiggarbrev i
massor känns det som. Förösker få till lite ekonomi för
den fortsatta filmningen och det är lite lurt att skriva ihop
själva filmens handling.
Det blir lite såhär:

- Kan jag få lite pengar av er till en filmgrej ?
- Vad handlar den om ?
- Det kan jag inte riktigt förklara.
- Okej, det låter spännande, hur mycket deg behövs.


...tyvärr så är inte den sista repliken i dialogen
riktigt sanningsenlig. För dialogen upphör oftast
efter tredje repliken. Ha-ha!

...

Inga kommentarer: