måndag 28 september 2009

Meet Dr F´s Verktyg!


Dom byggde jag på sidan om inatt. Lobotomeringsgrejer
för Conatinerhundfilmen. Blev tufft att de påminner om
insekter eftersom Doktorn hittade ett insektshuvud igår.
Ringt ABF och lagt fram idén om att man ska kunna ha
studiecirklar me dinriktning poesi och bild och damrösten
som jag pratade med verkade alls inte främmande för detta.
Hon skulle skicka lite papper & sånt.
Även har jag nästintill sålt min första frilandsmurvlande
repotage idag. Magazin tyckte att intervjun var bra som jag
gjort med den jag gjorde intervjun med.
Poeter.se gjorde i sin tur en intervju med mig och den
blev bra och kommer glänsa på deras sida framöver från &
med 1:a Okt.
Allt gott.
Lite funderingar med att inte få ett heltidsjobb. Jag tror det
blir svårt att hitta något "helt". vet inte om det är bra eller
dåligt. Tills vidare så är ALLT av intresse. Är DU som gluttar
härna arbetsgivare så kan du höra av dej by the way!

Inga kommentarer: