torsdag 3 september 2009

Ledig natt

Chefen sa att den som ville kunde ta ledigt på
Fredagen så det ville jag ju då och nu sitter jag
här och har någon slags långhelg!

Man ska väl inte falla in i mönster och ta ledigt
bara för att det passar de styrnade, men grejen
är ju också att det sällan inte passar mig att vara ledig.

När jag tänker efter har det aldrig inte passat bra.

På lediga dagen ska vi, Jag & dottir, till Filmarkompis
Cladam och titta hur råmaterialet från Söndagens
filmning blev. Hans dator är paj men ett lill-glutt i
kameradisplay borde räcka för att dämpa nyfikenheten
i mig.

Containerhund tar mycket av min tid just nu och
den mindre glamourösa delen av projektet är i full
fart. Jag föröker hitta deg och partners för att pusha
iväg hela grejen till högre höjder. har det lilla monstret
i mig som säger : Avsluta, avsluta, avsluta! Jag har alltid
en sådan grej. Men denna gång ska jag vara kool!
Det är därför detta med delar är genialiskt förövrigt.
Då kan man äta och ha kakan kvar liksom!

Inga kommentarer: