torsdag 16 april 2009

Onsdag, nej Torsdag menar jag

en solig dag men kallt var det ju inatt. jag vaknar
någon timme om natten och ligger och blinkar &
funderar. det är okej bra när man kan somna om
i varje fall.

chefen är tillbaks i vanliga gängor och lånar ut folk
på den ena timmen & undrar vart personalen är nästa.
ha-ha. men mitti den förbannade krisen kan man undra
så smått varför maskinerna producerar såna mängder.

men vad vet jag mitt lilla arbetarjon.

var & lämnade in bilen på Wallons motorverkstad i
Kungsör efter att snälla pappa bogserat mig dit.
Verkstaden var ett äkta myller och atmosfären väldans
retro på ett trevligt Roy&Roger-sätt. Får se hur lång tid
det tar innan det pinglar i mobilen & SAAAB är körklar igen.

Maoboken är spänande men jag vil så läsa Edgar A Poe nu!

Inga kommentarer: