lördag 25 april 2009

Hullersombullers sen sist

Tänk att det blev billigare än de 3000 kronor
som vi befarade att bilreperationen skulle kosta.
Det kostade bara 2995. Nu har vi 29 kronor över
att bygga trädäck för. ha-ha.

Men värden slantar 2000 & den enklaste trall är det
som vi strösslar ut på bakgården därför. Så kan det gå.

& bilen hittade hem själv från reperatören så Jag &
Iris fick åka buss på annat håll istället. Det blev därför
Lokalbuss i en timme. Skitbra för nyfiket barn & för
ryggond pappa.

Nämligen har jag kört den handladdade maskinen igen.

Men Lördagsafton blir i grillandets tecken. Som överallt
i Köping kan jag tänka. Var hälsa på Åse & Tove också i
dag i Västerås.

Annars tecknar jag på Cladams grej och konstnären
som jag sökte var inte den som jag sökte.

Inga kommentarer: