torsdag 30 april 2009

Krökt rygg

Det enkla är fint. tilltalar. men hallå Håkan.
den här har visst blivit felstavad märker jag
när jag är klar. Habour stavas harbour på riktigt.
Det är en sak som jaghar åkt dit på förut.

Uteplatsen är inte klar. förra inlägget var ett skämt.

Ett annat skämt var att dom ville att jag ska vara
driftledare på fabriken när dom sparkat bort alla
folk.
- Det går inte, sa jag, för det blir en intressekonflikt
för mig.
- Jaså, eftersom du är skyddsombuds?
, undrade figuren men
det besvarade jag egentligen inte. Vi har så mycket att stå i.

Uteplatsen är bara en massa bortgrävd gräsmatta för
tillfället.

Iris cyklar. Hon cyklar 10 meter utan stödhjul!
Min rygg gör ont men det är stolt krökhet när vi
springer fram i bivurparken, vingelmajja,
Ann-cha och jag

Inga kommentarer: