söndag 24 augusti 2008

Söndagsrapport

Iris kalashelg del två var en stor succé även denna. Vi plockade
ut köksbord i finrummet och med lite smala rumpor och två
soffor så var det ganska ledigt fast antalet 15 totalt. Iris blev
bortskämd med Lego, doktorslekargrejer och kassörlekargrejor.
Vet inte riktigt vilket som var bäst enligt henne men själv hoppas
jag på doktorsväskan. Ha-ha.

Men Ann-Cha har ryggen trasig fortfarande och det är int så kul
för henne. Min Klott mår dåligt för det och lägger dubbel börda i
ryggen för hon har dåligt samvete för att vara väck från kneget.
Själv har jag inte sådana problems kan meddelas.

Lite sovproblem bara. Vände ju dygnet förra veckan och tänkte
vända tillbaka nu till den kommande.

Nästa vecka tex ska jag gå på utbildning och bara lyssna på vad
som kan vara bra för skyddsombud att veta. Nämligen är jag ett
sådant. Det är en utbildning som syftar till att hjälpa Skyddisar
att hjälpa knegarkompisar som av någon anledning mår dåligt.
Tex kommer polisen, socialen och kronofogdemyndigheten och
underhåller. Det blir najs att gå en utbildning som känns lite viktigare
än t ex Ritningsläsning - Den europeiska vyplaceringsmetoden.

Inga kommentarer: