måndag 18 augusti 2008

Om fjärrisen lilla frånvaro

Iris hade bort vår fjärkontroll i fyra dagar.
Då kom jag på idén att ha en pip-signal på
televisionsburken som gjorde att kontrollen
pep om man så önskade. Liknade sådant
hitta-system som finns på sladdlösa telefoner.
Fiffigt va!

Vi hittade den annars i en flyttkartong med galgar.
Nu är sommaren över totem och jag har börjat
jobba natt. Det känna okej men inte så kul att
vara hemifrån om natten.

Nycklarna hade jag kastat väck i början av
Sommarn och fick vara lite rallykalle innan jag
Hittade dom hemmavid och sedan tillbaks till
Fabriken. Innan 23.00

Iris kalas-rest-kakor blev en trevlig as-party för
kamrater som spökade i E-hallen.
Ann-Cha sov på sin onda rygg men lite bätter
nu. Hon jobbade första dag också fast om dagen
när jag låg och sov z z z z z z z z z z z z z z z

Inga kommentarer: