onsdag 26 augusti 2009

Mer sjukor och lit kul


...och andra sjukor finns ju också.
En del åker till Portland och försvinner lite tråkigt.
Andra får hemska tabletter. Jag får sjuka i magen
när jag tänker på fabriken. Där smider dom planer
och där smider dom knivar som hugger i ryggen bara
man tänker när dom. Och liten stod i Daigskorridoren
med alla hundra ungar på 2 personal och hon såg så
liten och utanför ut på nåt sätt som skar i hjärta mitt.

Sjuka roliga grejjer är Ronny och på andra sidan Bröms

som levererar musik i inbaxen varje dag som det känns.


Har gjort en liten video också apropå det. En trailer, inte
nån offeciell, men lite lek bara eftersom jag alls inte sov
när jag egentligen borde.

Trailer


..och över allt det så ser ni början på ett kul-kul projekt med
mystiske C som ska göra film och jag har fått äran att designa
allt möjligt i designväg. Tex pizzakartongmärket.

Inga kommentarer: