tisdag 4 augusti 2009

Inte makabert Fynd

Jobbigt att gå upp så tidigt men man får ju betalt
i varjefall. Hittade Makabert fynd på myspace och köpte
genast en fin tröja av dom. Dom spelar löjligt hård
punkrock och sån är ju inte jag men jag gillade bilden
så den måst jag ha.

Läser Martin Yeah Svenssons bok Jag heter Elton och
den är faktiskt helt okej och lite spännande att läsa
om kändisvärlden om än det känns sunkigt att göra
sig en författarkarriär på Någons bekostnad.

Containerhund går väldans bra och vi sällskapar
nu med ett rockband från Udevalla som heter Adopterade
Kloner som ska göra musik till min dikt. tufft.

Nya grannen i gammel-alex-lya är en snart 5-årig
kille som iris klickade bra med än så länge. Dom hade
lekt hela dagen sa frugan när jag kom hem, dotter min
och hennes polare Jens.

Då duger inte pappas sällskap inte. ha-ha.

Inga kommentarer: