onsdag 27 januari 2010

Uppdate

Jag hade huvudevärk hela natten så jag fick
avboka bilen kontroll tills veckan efter.

Idag fick Containehrundfilm en liten visningstid i
Kongliga hufudstaden under en träff som Poeter.se
annordnar för sina medlemmar. det blir ju
toppkooooolt.

Har sett ljuset förövrigt och imorrn ska jag gå för att
prata utbildning för att jobba som dagisfröken eller
bildlärare. Har även snackat med särsklida omsorgen
och de ska kolla om jag kan komma på vik-lista nästa
vecka. trivs man där, så som jag gjorde på Gersilla,
så kan jag tänka mig en utbildning på det också ( alltså en
av de nämnda )

Annars i veckan har jag inte fått jobb på:

Strängbetong
Leax,
Yara,
Meag,
Team Work Co i Nora AB,
Parkeringsvakt,
Butikskontrollant,
Telefonsupport-tjänst ( som jag inte minns att jag sökt )

Tuffa tider