fredag 18 december 2009

Uppdate

Händer en massa saker. En del svarta saker som int
ska dryftast med i bloggar. Men en kompis mår dåligt och
det sätter en viss oro i magen på mig och kärestan.

Lilla Iris mår inte bra idag. Igår tog hennes elaka pappa
med henne till sjukstugan och hon fick den andra vaccinsprutan.
Hon skrek och det gjorde ont. Förra gången sa hon inte ett pip.
Idag var det feber i kroppen och jag fick vabba.

Jag har fått ett jobb!

Efter jag slutat på fabriken så kommer jag påbörja en karriär
som telefonpåringare mot företag, där man söker sponsring
till KRIS! En ideell förening som stödjer kriminella när det
släpps ut från finkan, så de inte blir återfallsförbrytare.
Ska bli ganska spännande att se hur jag fixar det jobbet. På något
sätt är det ju också en välgörande jobb själsligt!

På söndag ska jag klippa film med Cladam, Rami och Mastern

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till jobbet! Spännade! Hoppas Iris kryar på sej,krama henne från oss.
Calle och jag var
iväg till KS idag, så han fick också sin andra spruta.
Skallbli kul att träffas snart, det var så länge sedan.
Ha en skön helg, hoppas ni hinner leka lite i all snö.

Kram från Syrran med familj