fredag 4 december 2009

Cripple Billy Headlights


En bild åt Rockabillybandet Cripple Billy Headlights.
Är lite torka i bloggen nu. Är Facebookbiten och
skriva mest där. Men det händer saker i livet
förvisso. Jag letar jobb som bekant och olika vägar
öppnas. Jag är inne på vårdspåret och har varit och
pratat med lite folk. Konstigheter är också högaktuella
när bandet fått skivlöfte och Måndagen sätter mig
i bil till Västerså och träff för filmare där jag ska offentligvisa
bitar ur Containerund-filmen. Hoppas att någon behjälplig
kan bli intresserad. voff

3 kommentarer:

fia sa...

jag älskar dina bilder! vart får du din inspiration ifrån? min har försvunnit helt.

Doghead sa...

Tack för berömmet om bilderna fia!
Det glädjermig att dom glädjer dig. Min insperation kommer oftast från själva situationen tror jag. I detta fall var det en polare som ville att jag skulle rita till hans band. Då blev jag inspirerad av bandets namn, stil och specifika önskemål. Dom ville ha ett benrangel i rullstol.

Jag inspireras annars av Skräckfilmer, serietidningar och punkrock!

Systerdotter sa...

Ohoj! Kul att höra med kontraktet. För i övrigt så letar jag upp morbror på ansiktsbok nu så jag hänger med i skriverier och jox där.